2011. december 5., hétfő

Adventvarázsa 5 - a szeretet és az együttlét jegyében

Kedves Látogatónk!


Már csak egyet kell aludni, és itt a gyerekek kedves ünnepe, a Mikulás.
Reméljük, mindenkinek kerül ajándék a kikészített csizmácskákba!
Mi tovább folytatjuk - Csondor Kata írónő - adventi meséjét, és bíztatunk Benneteket, hogy rajzoljatok, pályázzatok!


5. Adventvarázs első leckéje

Adventvarázs félretette csalódottságát, Bencét firtatta.
- Mit szerettél volna?
- Semmit, nem is tudom, csak Nagyapa akkora áhítattal beszélt, úgy gondoltam, azt hittem, valami nagyon különlegeset vártam. – Bence szinte szomorúan magyarázkodott.
- Szóval, nem tartasz különlegesnek. Sebaj! Én téged akkor is szeretlek, mert a következő években jó barátokká fogunk válni, ebben szinte biztos vagyok.
Bence elszégyellte magát. Agya csak most fogta fel, amit szeme egy ideje már látott, egy parányi, kedves figura ücsörgött a fiókos doboz tetején. Fején kis sipka, mellény, nadrág, akár egy gyufaszálnyi fiúcska.
- Te vagy a mai ajándék!
- Nagyszerű egy kicsivel nagyobb a lelkesedésed, ezt már szeretem! Látod máris közelebb kerültünk egymáshoz.
- Közelebb? – Bence most megint nem értette.
- Igen! Amikor figyelni kezdtél, a csalódottságodat öröm váltotta fel. Ekkor szíved nagyot dobbant, vele együtt értelmet nyert, amit a szemeddel már egy ideje láttál. Új gondolat szökkent szárba, felismerted a pillanat lényegét. Ez volt a mai feladatunk.
Bence végre megértette, ha teljesíti advent varázsának kérését, egy újabb ajándékot kap, mert ma Adventvarázsát és a türelem, figyelem, lehetőségét kapta...

A folytatást holnap olvashatjátok blogunkban!



Kívánunk szép adventi napokat, a rajzpályázathoz sok sikert!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Föld napja Könyvajánló