2011. december 2., péntek

Advent varázsa - december 2-án

Kedves Látogatónk!

Mielőtt Bence adventi kalandjai folytatódnának, tekintsünk vissza az elmúlt hét gyermekkönyvtári eseményeire, a Zalai gyermekkönyvhetek programjaira.
November 22-én kedden Berg Judit író, drámapedagógussal találkoztak gyermekkönyvtárunkban délelőtt a gyerekek, délután pedig a Zalai Gyermekkönyvtáros Műhely őszi továbbképzésén megyénk iskolai és gyermekkönyvtárosai, pedagógusai vettek részt.
Az író-olvasó találkozón az írónő mesélt életéről, könyvei megszületéséről, és a Rumini színpadi változatának munkálatairól.
Galériánk fotóin is látható, hogy a gyerekek nagy érdeklődéssel hallgatták Berg Judit kedves, színes könyvbemutatóit.
A szakmai programon A megértés élménye címmel drámapedagógiai módszereket ajánlott Berg Judit a hallgatóság figyelmébe, majd Nagy Beáta játékpedagógus tartott papírszínház-bemutatót.
A szakmai továbbképzésen sok új ötletetel gazdagodtunk, melyeket a gyerekek olvasásfejlesztése során új médiapedagógiai módszerként tudunk alkalmazni.

Visszatérve "Advent varázsa" hangulatához, következzen Nagypapa és Bence történetének folytatása - december 2-án.

2. Bence és a 24 fiók

– Tudod olyan régen volt, hogy már néha el is feledem! Legyen elég annyi, hogy ekkora lehettem, mint most te. Nagyapám egy téli délután megajándékozott a fiókos szekrénykével.
Bence nagyot nézett, eddig sem értette mire való a doboz, de hogy Nagyapa mihez kezdett vele?
Nagyapa folytatta – Szóval, nagypapám nekem adta. Éppen advent első napjának estéjén nyitottam ki az első fiókot. Most figyelj, mert én is csak azt mondom, amit ő, akkor nekem! Mától minden napra, ajándékot rejt a fiókos szekrény, egészen karácsonyig. Nagyon türelmesnek kell lenned! Minden nap csak egyetlen fiók mélyére nézhetsz. A többi is kínálgatja majd magát, de te csak mindig egyet, csupán egyet válasszál!
Bence törte a fejét.
- Miért?
Nagyapa folytatta, így Bence gondolatai, félbe maradtak.
- Elmondom neked, amit nagyapámtól hallottam. A fiókokban bűbáj lakik, ha véletlenül egy napra, két fiókot választunk, akkor az egyik ajándék megsemmisül...

A folytatást holnap olvashatjátok blogunkban!


Kívánunk szép adventi napokat, a rajzpályázathoz sok sikert!

CSONDOR KATA írónő
és a

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Föld napja Könyvajánló